Stratégies Eestist: iduettevõtete maa musternäidis

Prantsuse kommunikatsiooni-, turundus- ja digiajakiri Stratégies tutvustab Eestit kui musternäidist iduettevõtete maast, mida iseloomustavad ilmekalt e-riigi lahendused, digiteenused ja e-residentsus.

Ettevõtte loomine 15 minutiga, 24/7 kättesaadavad e-teenused, digiallkirjad, paindlik seadlusandlus, tih innovatsioonikoostöö era- ja avaliku sektori vahel, kasutajasõbralik, lihtne asjaajamine, väga hea (digialane) haridus. Need on mõned näited Eesti igapäevast, mis mujal sugugi nii iseenesestmõistetavad pole ja ka artiklis kajastamist leiavad.

Kogemust jagavad Eestiga seotud prantsuse ettevõtjad ja eksperdid: Violaine Champetier de Ribes (raamatu “Homme on kõik eestlased? Eesti kui vastus GAFAle”, 2018), Nadim Taoubi (Natufia), Niroshan Balas (Zlick), Sébastien Le Roux (Prantsuse Suursaatkonna ja Instituudi digikoostöö atašee), Thomas Padovani (Adcash).

Loe artiklit (prantsuse keeles)

Allikas: http://www.strategies.fr/culture-tech/4020918w/lestonie-la-vraie-start-nation.html

Loe artiklit teises keeles: Français, English, Русский,

NUQ TREFF 2019 – “Fööni pärastlõuna” Non Novalt

24. Mai 2019 / 25. Mai 2019 - Tallinn

Kui pikk on kilekoti eluiga? Kui kaua ta õieti kasutusel on? Väga vähe, võrreldes ajaga, mille ta seejärel maailmas ringi hulkudes veedab, tuulte loopida ja räsida. Siin algab tema tõeline, iseseisev elu. Väike anonüüme kilekott lugematute teiste kilekottide seas, teel lagunematu igaviku...

Loe edasi