Stratégies Eestist: iduettevõtete maa musternäidis

Prantsuse kommunikatsiooni-, turundus- ja digiajakiri Stratégies tutvustab Eestit kui musternäidist iduettevõtete maast, mida iseloomustavad ilmekalt e-riigi lahendused, digiteenused ja e-residentsus.

Ettevõtte loomine 15 minutiga, 24/7 kättesaadavad e-teenused, digiallkirjad, paindlik seadlusandlus, tih innovatsioonikoostöö era- ja avaliku sektori vahel, kasutajasõbralik, lihtne asjaajamine, väga hea (digialane) haridus. Need on mõned näited Eesti igapäevast, mis mujal sugugi nii iseenesestmõistetavad pole ja ka artiklis kajastamist leiavad.

Kogemust jagavad Eestiga seotud prantsuse ettevõtjad ja eksperdid: Violaine Champetier de Ribes (raamatu “Homme on kõik eestlased? Eesti kui vastus GAFAle”, 2018), Nadim Taoubi (Natufia), Niroshan Balas (Zlick), Sébastien Le Roux (Prantsuse Suursaatkonna ja Instituudi digikoostöö atašee), Thomas Padovani (Adcash).

Loe artiklit (prantsuse keeles)

Allikas: http://www.strategies.fr/culture-tech/4020918w/lestonie-la-vraie-start-nation.html

Loe artiklit teises keeles: Français, English, Русский,

Moekunstikino eriseansid “Jean Paul Gaultier: šikk friik”

11. Märts 2020 / 12. Märts 2020 - Tallinn

Jean-Paul Gaultier, keda juba poisikesepõlves võlus legendaarne Pariisi kabareeteater Folies Bergère, on terve elu ihanud seal oma šõud lavastada. „Aga mis lugu see peaks rääkima?“ mõtiskleb ta ise, meenutades kuus kuud kestnud ettevalmistusi, mis šõu kavandamiseks kulusid. „Eks...

Loe edasi

dokumentaalfilmfrankofooniafrankofooniakuuJean-Paul GaultierKinoMoekunstikinoPrantsuse kultuurprantsuse mood